Ben je niet tevreden?

De meeste van onze relaties zijn tevreden over de dienstverlening en producten van Sikking Advies. Toch kan het voorkomen dat je vindt dat je verkeerd of onzorgvuldig bent geïnformeerd of behandeld. Om die reden hebben wij een klachtenregeling.

Een klacht indienen

Ben je niet tevreden over bijvoorbeeld het acceptatieproces van een verzekeringsaanvraag, onze communicatie of over wij een schade hebben afgehandeld? Wij willen dat graag weten. Voor het melden van je klacht kun je gebruik maken van onze klachtenregeling. Dit doe je door het formulier hieronder in te vullen. Je kunt natuurlijk ook bellen voor overleg. Of contact opnemen met je adviseur.

Klachtenformulier

Klachtenformulier

Toelichting privacy

Wij vragen je om privacygevoelige informatie met ons te delen. Maar wat doen wij met jouw gegevens?

- Wij gaan op een verantwoordelijke manier met jouw gegevens om.
- Wij gebruiken de gegevens om je als klant te administreren.
- Wij gebruiken de gegevens om je te helpen en te adviseren.
- Wij vragen je alleen om informatie die wij echt nodig hebben.

In onze privacyverklaring kun je meer lezen over dit onderwerp.


 

Jouw gegevens

Vragen met een * zijn verplicht.

Download hier de starters checklist

Download hier de starters checklist

Leuk dat je onze website bezoekt. Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website te verbeteren, maken wij gebruik van functionele en analytische cookies. Wij gebruiken geen tracking cookies. Naast het accepteren van de cookies, kun je deze ook beheren via 'Cookie instellingen'.
Accepteer cookiesCookie instellingen